Samsung SE-S184 (16x16 48x32x48x)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SE-S184 (16x16 48x32x48x) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Gerrie Brands 06-08-2007

TOPPERTJE !! Ruim 2 wkn in bezit en deze brander doet het geweldig goed.
Nog geen één keer een foutmelding gehad.
Ook het lezen van dvd's gaat geweldig goed, als een raket gaat die er doorheen.
Altijd plextor gehad, maar ben dan eindelijk over stag gegaan op Samsung en nog geen moment spijt.

Yoyobo 21-06-2007

Goed apparaat, geen problemen en geruisloos. Ik gebruik hem op een pentium 3, dus het branden gaat langzaam daarop, maar hij doet het prima!

dM101 10-06-2007

Ik heb dit apparaat een maandje geleden aangeschaft omdat het goed uit diverse tests kwam. Al na enkele dagen begonnen de problemen, het apparaat begon enorm veel herrie te maken en het branden duurde veel langer dan zou moeten.....dus andere schijfjes gekocht helaas zonder resultaat. De problemen zijn sinds dien alleen maar erger geworden, direct bij het laden van een schijfje ontstaat er een enorme herrie alsof het apparaat ieder moment kan ontploffen! Dus voor mij zeker NOOIT een Samsung meer! Ik heb ondertussen weer een Sony aangeschaft, die gaan een stukje langer mee!!!

tonio 12-05-2007

nadat m'n writer in de laptop niet meer wilde schrijven gisteren deze ext. gekocht. Hij werd meteen herkend door XP maar was traag. Na het installeren van Nero Express 6 (bijgeleverd) werkt hij als een tierelier. Natuurlijk nog niet alles geprobeerd, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Goede keus.